A tudatos társkeresés

Igaz történet

2015/05/20. - írta: Dóra Theisz

af86caf7fc88d012d72c78479a692b64.jpg

Ha nem a saját fülemmel hallottam volna, el se hinném, hogy igaz ez a történet! Azt gondolnám, hogy egy nagy fantáziával rendelkező írónő fejéből pattant ki. De a nő, aki elmondta nekem életét, valódi hús-vér ember, aki azért jött el hozzám, hogy újraépítse önmagába és a kapcsolatokba vetett bizalmát. Bátorítottam, hogy írja meg a történetét, mert az is segíti a feldolgozást, ő pedig hozzájárult, hogy szó szerint csak a neveket és helyszíneket megváltoztatva idézzünk belőle egy részletet. Akkor következzen egy nem mindennapi történet első része, melyben többek között lesz szó megcsalásról, lebukásról, bosszúról, hazugságról, fondorlatról. Vigyázat, csak erős idegzetűeknek!

„Nem szépítem, in flagranti helyzetbe kerültem és a párom a lebukásomkor azonnal azt mondta, hogy akkor csomagoljak és költözzek a nem közös gyerekemmel együtt. Én tudomásul vettem nem nyavalyogtam, hogy BOCSÁSSON MEG , nem magyarázkodtam, elfogadtam a döntését és miután hazaértem elővettem a nagy fekete zacskókat és csomagolni kezdtem. Mialatt csomagolok, Ő odajön és kéri, hogy üljünk le egy kicsit beszélgetni. Lementem és máris jöttek a kérdések:

  • Miért csináltad?
  • Mert, megtetszett a srác és nem bírtam a véremmel.- mondtam őszintén
  • Nem jó a szex velem? Vagy jobb pasi volt, mint én? – kérdezi szúrós tekintettel kísérve
  • MÁS. – mondtam tömören, amiben úgy hiszem minden benne volt.
  • Mit gondolsz meg fogod máskor is tenni?
  • Tudom, mit akarsz hallani, de ha az eszemmel gondolkodom azt mondom, elképzelni nem tudom azt hogy életem végéig egy pasival szexeljek így 27 évesen , ha a szívemre akkor azt mondom hogy most úgy érzem soha nem tennék veled többet ilyet , inkább kilépnék a kapcsolatból előtte. – válaszoltam kissé ridegen
  • Mondd meg, mit csináljak most Veled? – teljes tehetetlenség a hangjában
  • Nézd, ha meg tudsz úgy bocsájtani, hogy nem vágod a fejemhez állandóan a témát és hosszú idő elteltével ugyan, de újra bizalmat adsz nekem , én meg mindent megteszek azért, hogy Te boldog lehess mellettem, akkor úgy hiszem, tudjuk folytatni. DE! ha basztatva leszek , folyamatosan, vagy TE úgy torlod meg a tettem, hogy TE is félrelépsz, amire egyébként semmi szavam nem lenne és lehetne , és soha többé nem tudsz bízni bennem akkor KUKA a kapcsolat. Nyilván ezek igazán akkor fognak kiderülni, amikor folytatjuk. Én szeretlek, és szívesen Veled maradnék, de azt is megértem ha nem akarod ezek után folytatni.

 Nagy sóhajtások… összeborulás…. szex… nem voltak utána fényesek a hetek és hónapok, de egyre jobb és jobb lett. Aztán jött az ÓRIÁS POFON!

Csak csajokkal dolgoztam abban az időben, és mind szingli volt rajtam kívül. Biztattam Őket, hogy a társkereső oldalakra regisztráljanak be, hátha valaki fennakad a hálón. Végül brahiból , csináltunk egy kamu regisztrációt és megbeszéltük, hogy minden reggel mikor beérünk egyikünk felolvassa hogy mit írnak a pasik a Kamunőnek. Aztán egyik nap rám került a sor. Bejelentkezett TERENCE , kép nélkül , de a paraméterei alapján pont a kolléganőm zsánere. Barna haj, kék szem, 38 éves , izmos kisportolt stb… Felolvastam, ami írt.

„ Szia Angéla! ( ez a Kamunőnk neve) Nagyon tetszenek a fotóid, és ha valóban Te vagy akkor szeretnék veled beszélgetni , chatelni . Nem köntörfalazok , hosszútávra keresek párt, ha csak röpke légyottra vágysz, akkor nem én vagyok az a férfi akit keresel” .

 

Na ! Mondtam a kolléganőmnek, hogy azonnal ugorjon rá, és írjon neki. Meg is tette, és kérte, hogy küldjön magáról képet . Aznap nem jött válasz, csak másnap… Reggel kicsit késve értem be , már mindenki bent volt az irodában. Kolléganőmtől kérdezem, mi van a pasival??? hm??? Ő odaint magához, és a képernyőjére mutat, egy szó nélkül. NEBASSZ!!!!!”

Folyt. köv…

http://part-fogok.hu/

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://part-fogok.blog.hu/api/trackback/id/tr767477448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brumm.a.tejbe 2015.05.22. 20:40:12

Kíváncsi vagyok a folytatásra...

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2015.05.25. 14:04:51

"...Miért csináltad? Mert, megtetszett a srác és nem bírtam a véremmel..." Na ne má'!!!!!! Milyen egy irgalmatlan tré duma ez? Ez még bullshit-nek is kamu... És utána milyen "omega-hím" bocsátana már meg? Persze, a folytatásban kiderül, hogy a történet omega-faszija akarja megpörgetni a kolleginát...
Mondjuk, ez lenne a minimum...
süti beállítások módosítása