A tudatos társkeresés

Online randioldalak csapdái

2015/09/01. - írta: TrencséniZsuzsa

parkereses_a_neten.jpgNem is olyan rég egy nő, Anita hívott fel. Nagyon határozott volt, beszélgettünk pár mondatot, elmondta, hogy jelenleg nincs párkapcsolata és ideje sem arra, hogy ismerkedjen, ezért majd mindig online társkereső oldalakon próbálkozik, ahol kudarcot kudarcra halmoz. Nagyon elkeseredetten kérte a segítségünket, hogy fejtsük meg végre, hogy vajon miért nem marad meg mellette senki se.

Ilyen és hasonló problémával rengetegszer találkozunk. Sokan megkeseredve az online társkeresés kudarcaitól végül nálunk, a Párt-fogóknál kötnek ki. Ahány eset, annyi történet, ami közös jellemző, hogy többnyire mind csalódással végződik. De térjünk is vissza Anita esetére, aki az első találkozásunkkor a következőket mesélte:

„Fél éve leveleztem egy Londonban élő, korombeli pilótával, aki nagyon jóképű, kedves, és hasonló adottságokkal bírt, mint én. Neki is van egy gyermeke, aki még ugyan kiskamasz, de jó pontot szerzett nálam ezzel, mert én is két nagy gyermek édesanyja vagyok. Eljött a nap mikor is úgy fordult az életem, hogy ki tudjak menni a barátnőmhöz Londonba így aztán a férfivel is megbeszéltem a találkozót. Addig nem is hívott telefonon, de az utazásom előtt pár nappal szinte minden nap beszéltünk, teljesen beleszerelmesedtem. Minden stimmelt! Aztán átmentem hozzá, vendégül látott, nagyon jól telt az este, sokat beszélgettünk nevettünk, csókolóztunk, de nem feküdtem le vele, mert még úgy éreztem nem tart ott a kapcsolatunk. Másnap reggel, felkeltünk, egy csókkal elköszönt, mert mennie kellett dolgozni, én meg szépen visszamentem a barátnőmhöz. Másnap, nem jelentkezett, én hívtam, de nem vette fel, gondoltam biztosan repül aztán megnéztem a munkarendjét, amit korábban átküldött, és kiderült tényleg dolgozott. Aztán második nap újra írtam neki, hogy mi újság, hogy van? SEMMI! AZÓTA SEM VÁLASZOLT ÉS NEM HÍVOTT! Fogalmam nincs mi volt a baja, és azt sem értem, miért nincs benne annyi tisztelet, hogy azt mondja, hogy nem jöttem be neki. Eléggé magam alatt voltam, mert az elmúlt fél évben ez már a harmadik hasonló eset volt. Mondja meg MI A BAJ VELEM? „

Hogy mi is a baj az ilyen típusú, online ismerkedéssel? Az X generációnak (mint amilyen Ő is) nem minden esetben való az online ismerkedés, mivel egészen másképp kezelik ezt a fajta kapcsolatot, mint a fiatalabb korcsoport. Miért is? Egy X generációs hölgy hajlamos arra, hogy egy online kapcsolatot, offline érzelmekkel telít, holott még nem látta nem érezte, nem volt semmilyen személyes interakció, amiből látná, hogy a kiválasztott fél valóban megfelelő-e a szerelme tárgyának. Ennek hiányában, mégis az online jelenlét olyan érzéseket vált ki belőle, amitől elhiszi, hogy IGEN! Ő lehet az igazi! Vonzódás alakul ki LÁTATLANBAN a nem látott nem érzékelt párjelölt felé. Ebből lesznek aztán az igazán nagy csalódások, hiszen a másik nem tehet arról, hogy úgy néz ki, ahogy, és úgy mozog , és reagál problémákra ahogy, hiszen eddig csak leveleket irkált, és talán néha még beszéltek is egymással , ami alapján minden stimmelt vele mégis mikor a személyes találkozó megtörténik, akkor jön a nagy felismerés: „JA?! Nem is ilyennek képzeltem” „megnézte a csajokat miközben mellette mentem”, „fura az illata” „nem tud késsel, villával kulturáltan étkezni egy étteremben” és hasonlók. A hölgy is, mint oly sok kortársa hasonló offline – online csapdába került, ami csupán az egyik lehetséges buktatója az online társkeresésnek, hiszen esetében még nem is beszélhetünk arról, hogy, mi a helyzet akkor, amikor a közölt információk tartalma merőben eltér a valóságtól.

az_internetes_parkereses_nehezsegei.jpg

http://part-fogok.hu/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://part-fogok.blog.hu/api/trackback/id/tr657750384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása